fbpx

FAQ

Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami
Logowanie

Jeżeli nie pamiętasz hasła możesz samodzielnie je przypomnieć – w tym celu wejdź przez przeglądarkę (nie aplikację) na adres strony placówki _____________.obecnosci.pl, podany na plakacie i wprowadź swój adres e-mail (ważne by był to adres, podany w placówce). Na adres e-mail zostanie wysłany link do ustawienia nowego hasła.

Możesz także skontaktować się z administratorem placówki z prośbą o wygenerowanie nowego maila aktywacyjnego.

Rekomendujemy wylogowanie się ze starego urządzenia, a następnie pobranie aplikacji, wpisanie nazwy placówki oraz wpisanie nazwy użytkownika i dotychczasowego hasła.

Upewnij się, że:

  • w polu “placówka” wpisałeś właściwe dane (otrzymasz je w mailu aktywacyjnym lub znajdziesz na plakacie) – ____________.obecnosci.pl
    Uwaga! Nazwa placówki nadana w systemie Obecnosci.pl musi być wpisana małymi literami, bez polskich znaków i BEZ SPACJI, np. przedszkole3nazwamiejscowosci
  • poprawnie wpisana została nazwa użytkownika (login) otrzymasz ją w mailu aktywacyjnym (np. rodzic1) lub bezpośrednio z placówki
  • sprawdź poprawność hasła, wielkość liter ma znaczenie, w razie potrzeby wejdź na swoim telefonie
    w Ustawienia/Aplikacje/Obecnosci.pl/Pamięć wewnętrzna i podręczna, a następnie “Wyczyść pamięć podręczną”
  • jeśli nic nie pomaga odinstaluj aplikację i pobierz ponownie.
Korzystanie z systemu
Jeśli nie możesz zgłosić nieobecności dziecka oznacza to, że czas na zgłoszenie już upłynął. Aby dowiedzieć się, do której godziny umożliwione jest zgłaszanie nieobecności, skontaktuj się ze swoją placówką.

Niezwłocznie zgłoś się do administratora placówki, który powiąże Twoje konto z kontami wszystkich Twoich dzieci.

Każdego dnia odbicia na wyjściu aktualizowane są po godzinie 18, wcześniej system prezentuje godzinę zamknięcia placówki. Rekomendujemy weryfikację godzin pobytu po godz. 18 albo kolejnego dnia.

Skontaktuj się ze swoją placówką, która zweryfikuje i wyjaśni naliczenia.

W celu zamówienia dodatkowej karty proszę zgłosić się do sekretariatu/administratora systemu w placówce. Po złożeniu zamówienia przez Przedszkole i opłaceniu faktury przez zamawiającego karta zostanie wysłana na adres placówki, gdzie można będzie ją odebrać (po uprzednim przypisaniu do konta dziecka).

Bezpieczeństwo

W naszym systemie priorytetowo traktujemy ochronę danych osobowych Twoich i Twojego dziecka, a nasze rozwiązania są w pełni zgodne z przepisami RODO oraz Ustawą o ochronie danych osobowych.

Galeria zdjęć, udostępniana przez aplikację, pozwala na przeglądanie albumów zdjęć jedynie użytkownikom uprawnionym, o czym decyduje Państwa Przedszkole/Żłobek.